søndag den 1. juli 2012

Weekenden..

Har været ude og loppe lidt i dag, og fangsten var virkelig helt fantastisk! Var så heldig at få fat i hele 6 stk retro dynebetræk og to af dem med hovedepude betræk til, og en del ret så fine gamle viskestykker og så alle de fine ting på billederne her nedenunder. 




Rød amagerhylde, 3 dåser, en fin gammel mormor tallerken, hvid Erik Kold smørboks til den nette sum af en flad tier, 2 børnebøger og en "ungpigebog" fra da "mor" var barn, en fin hvid kop med kirsbær ligende frugter på og fint gammelt julepynt og lysestager. Samt alt det fine retro betræk (som jeg nok skal tage et billede af lige så snart det bliver hevet ned fra tørresnorren)





Close up af de fine bøger som jeg nok skal klippe lidt i til noget krea halløj (hvis jeg nænner det), Og se lige den lille fine julegris lysestage.. Den kan man ikke blive andet end glad af at se på :-)





Og dyrk lige de her to ret så fine "kravlenisser", de kommer til at pynte fint i vores hjem til jul. 





Lige lidt have stemning.. og 15 minutes of fame til de skønne kornblomster og mine små fede   pølsetæer :-D






Og gæt hvad Emil og moar har hygget med i sofaen i dag da der var dansk film på Charlie!? 

1 kommentar:

  1. Jeg eeelsker dine fine sommerblomster OG dine pølsetæer :)

    SvarSlet