tirsdag den 12. juni 2012

Jeg har farver på hjernen..

Vågnede i nat og kunne ikke sove, lå og vendte og drejede mig rundt, var ude og tage lidt og drikke og rendte og kiggede i skabene efter noget lækkert (der var IKKE noget!) .. Tilbage i sengen slog det mig pludselig... Løsningen på mit problem (det var du sikkert ik klar over jeg havde, et problem. Men det har jeg heller ikke mere) Visionen er: Skal da spraymale mit køleskab lyseblåt!!!
Øhhh tænker du så nok, er hun fuldstændig fra den?? Ja altså det kommer jo an på hvordan man vender og drejer det, men NEJ jeg er ikke blevet skør.. Har altid ønsket mig et SMEG køleskab 50ér style i lyseblåt sådan et HER og får nok aldrig råd til sådan et fint et i den her livstid. Hvad gør man så? Ja så spraymaler man det man har (så´n lidt i mangel af bedre). Skal lige siges at det køleskab jeg har er sådan et gammelt bulet et som jeg engang gav 3000 kr for fordi det var en udstillings model. Så altså om jeg spraymaler det er det sådan lidt kartoffel kartoffel hvis det ik bliver pænt <3


2 kommentarer:

  1. du er jo intet mindre end genial- uld af gode ideer er du :)

    SvarSlet
  2. Hehe tak Sarah <3 ja det syntes jeg faktisk oss selv lidt jeg er.. Tror det bliver total iorden stil med sådan en lidt anderledes blåt køleskab :O)

    SvarSlet