mandag den 11. juni 2012

Mandag mandag gå din vej, tirsdag tirsdag kom til mig!!

Puuha sikke en dum dag (og den er ikke engang færdig endnu) :-O Jeg skulle ha lavet mine fine stjerner for vi skal holde loppemarket i weekenden (skal nok smide et billede på på et tidspunkt). Men Oliver har bare slet ikke sovet i nat og han syntes ikke han gad være vågen alene så jeg stod op kl 03.15 for at holde ham med selskab!! (møgunge). Så som i nok kan regne ud har jeg taget mig en morfar af de lange ;-) og resten af tirsdagens øv behøver jeg ikke kede jer med. Så vil istedet for smide en lille opmuntrende sang på som man ikke kan lade vær med at synge med på :-)







  God mandag til jer allesammen.

1 kommentar:

  1. Aiiii ham der Bo Andersen fik mig næsten til at tude.... Af irritation over hvor møg irriterne hans stemme er (plejer eller at syntes den sang er meget sød) :oD

    SvarSlet