torsdag den 28. juni 2012

I morgen blev til i overmorgen!

SÅ skete det endelig, det der halv hemmelige noget jeg lovet at fortælle hvad som var igår (havde bare ik rigtig tid igår, så blev til i dag istedet for). Min nye sofa ER kommet og for det ikke skal være løgn kom der også et nyt toilet igår! Hvilket er vildt fedt og flot, men den lader vi lige ligge, for hvem andre end mig kan komme helt op og køre over hvor flot min nye toilet er!!?

Men altså SOFAEN den er bare super flot og KÆMPE stor. Så nu er der plads til os alle sammen (som så kun er Emil og jeg, for Oliver magter ikke at sidde sammen med os andre inde i stuen!)
Så nu vil jeg flætte næbbet og lade billederne tale for sig selv..





                               
                           
 # Lige et lille stemnings billede af mit lille vindue i stuen med mine hjemmegjorte ugler af perler.


Er den ikke fin, min nye sofa?? Nu syntes jeg min stue begynder at ligne noget, meeeen der er lige lidt vej endnu. Har bla et nyt gammelt fedt sofabord der skal males, en fed tallerkenrække der skal op og nogle billeder og så´n lidt nips halløj før jeg syntes stuen er færdig. Vil også gerne ha fat i noget fedt retro stof/brtræk til sofapuder, tror jeg ville klæ min nye sofa ret så godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar