tirsdag den 26. juni 2012

Abstinenser...

Har faktisk en lille bitte smule ondt af Emil (fordi han skal trækkes med mig som mor!!) Lovet ham at vi kørte LIGE hjem efter tandlæge besøg (INGEN genbrugsbutik besøg!) som han iøvrigt klaret til UG, sådan en sej gut jeg har. Men på en eller anden underlig måde endte vi i 3 genbrugsbutikker og liiige et lille smut i Netto inden den arme dreng kunne komme hjem med sin bedøvet mund!! Og så kom jeg ikke engang hjem med en god loppefangst (meget sløvt på den front pt.!!) Men prøver at bilde mig selv ind at livet ER andet end loppefund og rende og rode i støvet kasser med røven i vejret nede i den lokale genbrugsbiks (som om!).. Men det er ikke nemt når man er MEGET afhængig og render rundt med ticks og abstinenser.. OG HVEM FANDEN ER DET DER KØBER ALLE DE FEDE RETRO BETRÆK FOR NÆSEN AF MIG HELE TIDEN!!!?? Gem lidt til mig :-)

I mit næste liv skal jeg bo på en stor ødegård i Sverig (så der plads til alt mit ragelse, som jeg jo ikke syntes det er men som det jo i bund og grund nok er lidt alligevel) Jeg skal på loppis i mit gamle folkevogn´s rugbrød og jeg skal finde alt muligt skønt orange og farvestrålende tingeltangel.. Og måske sælge lidt ud af det engang imellem :-I Host host
Og må vel så leve med at være evig single i mit næste liv (da mænd der deler den interesse jo er ret så sjældne (findes de overhovedet??)

Nå men tilbage til virkeligheden som jo faktisk ikke er så ringe endda.. For i morgen sker der nemlig noget meget STORT i mit lille liv.. Men det må i vente med at høre om til i morgen ;-)














Ingen kommentarer:

Send en kommentar